Test

Jobb idag

Jag vaknade till, trodde klocka var närmare åtta, GU VA SKÖNT, Inget jobb... Så kollade jag på telefonen som låg en bit ifrån, då börjar den helt plötsligt lysa (tänkte jag har väll inget alarm på??!) NEEEEJ, fan det ringer!
- Hej det är Mari, kan du jobba hos oss idag!!!
-(nej, nej, nej, nej) Ja, jag kan jobba...
- Va bra 9 - 17.30 syns sen! Hejdå!!!
Ahaaaa, alltid jävla pisstider!

Jag ska vara glad att jag får jobb, jag vet!
Men på denna avdelningen finns det väldigt speciella barn på, då menar jag inte att dom är speciella för att dom är coola, dom är speciella för dom är helt störda i huvudet vissa av dom. Jag tycker inte det är okej att slå barn, jag skulle aldrig göra det, men tanken finns där ibland!
Denna måndag morgon är jag på riktigt dåligt humör och jag tror knappast de kommer bli bättre!

Kommentarer
Postat av: kajsan

Tycker du är duktig som jobbar :) du får tänka på pengarna som kommer sedan.

Jag ska på wonabee på tors så jag njuter nu av min ledighet.

Vem vet kan bli mycket jobb.

Hahahah jo tanken har slagit mej åxå när jag jobbat på dagis.

Specielt irriterad blir man på såna där mobbar barn.

Jobba på vännen,det e bra :)

pöss pöss

2010-02-08 @ 15:34:40
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0