Test

Godnatt

Ikväll är det en jävligt pissig kväll!
Känner mig så otroligt ensam. Kanske beror de på att jag inte har varit själv förut i helgen. 
Ibland kan folk vara så dum i huvudet när dom sätter griller i andras huvud, så otroligt onödigt... 
Jag behöver verkliggen inte sånt att tänka på just nu, det är så otroligt tjockt m andra grejjer i huvudet så det räcker! 
Jag har iallfall bestämt att det där får vara tills imorgo så får jag se hur jag gör.... 

Som sagt är det en jävligt pissig dag idag... 
Så godnatt på er alla  

Kommentarer
Postat av: Linnea (Sprallrufs.blogg.se)

Låter inge vidare.. :( Hoppas det kändes bättre idag!

2010-02-22 @ 19:17:18
Postat av: kajsa

saknar dej puss

2010-02-27 @ 01:39:28
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0