Test

En massa skit!

Precis hoppat ur från duschen, premiär!
Resultatet blev ok, jag blev ren de var ju huvudsaken.
Provade alla duschar, fotmasagen, takduschen, masageduschen och vanliga duschen. Men det som gjorde att den inte var helt perfekt är att den läcker!!
Men vad hade ja förväntat mig?! 
Pappa ska inte hålla på med sånna där saker, ALLT ÄR FEL! 
Fel skruvar, fel väggar, fel golv, slangarna räcker inte, gummiringar som han ine vet vart dom ska sitta så dom skiter han i och brickor som han spräcker (utav 12 brickor tror jag det finns 5 som inte gick sönder)
 
Nä, den där människan ska inte hålla på med sånt där!!!
Idag sa han att han skulle kakla mitt kök oxå, - det kan ju inte vara så svårt!
Men där satte ag faktiskt stop, för det har jag bett Konnie att hjälpa mig med! (det känns lite tryggare)

Annars har helgen varit helt opp&ner, inget vidare alls.... 
Förutom igårkväll, då var jag hos min Kajsa min underbara Kajsa! 
(kunde inte låta bli) 
Vi åt kött, pommes & bearnesås, Skit gott eftersom de var jag som lagade! 
Skit mysig kväll, ska se till att det blir lite oftare....

Nu fick jag sms, vet inte vad jag ska göra... 
Skönt att prata med Tiger idag, tur att det inte bara är jag som tycker så då är ja inte GALEN! 
(inte ensam galen iallfall) :)
Vi dela på en pizza och hade det lika mysigt som vi alltid brukar ha! 
(hoppas du fick något vettigt svar i telefonen) 

Tupperwere demo har mamma här imorgon, får diska och damsuga imorgonbitti, börjar inte fören halv 10.
Nu ska jag sussa Pussar! 

Fy fan vilka puddingar vi är!




Älskling jag vill ta i dig, krama dig, se dig i ögonen och berätta att ja älskar dig mest i hela världen... 
  


Kommentarer
Postat av: kajsan

åååhhh du är för sötiz :)nu blev jag rörd :) du är underbar du med ida :) jag va så glad igår när du va här å pyssla om mig, klart det blir mer myskvällar framöver :)

Hahahah fan va ja asgarva när ja såg kortet på oss,den gamla goda tiden hihgihihihi.

Hahahah ja pappor säger jag bara,allt ska dom ta sönder,å fel monterat är det åxå,jag känner igen mig i det du skriver hahahahah.

Bra att du har Tiger,ska kika in hennes blogg nu innan läggdax :)

Sov riktigt gott mitt lycko piller :)

Löööv you pussar från kajsan

2009-09-07 @ 22:14:36
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Va mysigt ni verkar ha haft det! Jag har inte haft någon vidare dag, suttit på akuten från tio på morgonen till halv nio nu ikväll.. Blev en väldigt lång dag!Mamma har fått problem med sin arm igen, det har satt sina spår efter operationen.. Men hon ska nog bli bättre snart!

2009-09-07 @ 22:19:01
Postat av: Sara

Ja, jag fick vettiga svar i telefonen, kvällen med dig var underbar och tack för att du finns. Gullet!

2009-09-08 @ 21:14:56
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: NatalieHenning

traktor?

2009-09-09 @ 18:25:00
URL: http://nataliiees.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0