Test

Ur Två Bröder

Luffsen har fått en ny moiltelefon och letar efter ett nr....

- Jag hittar inte StrömSture under S...
Nej! Nu kom jag på, han är ju under B.
Jag hade redan en under S, eSkil målare.
Men så tänke jag StrömSture förkortat, det blir ju SS. Fast det är ju inte så bra för då tänker man på andra världskriget och då blir man bara ledsen.
Men SS är ju ett par så då kanske man kunde sätta StrömSture under G.
G som i golf och där gör man ju ett par. Men jag tycker inte om golf, det r en riktig skit sport. 
"SKIT SPORT!" De är ju också två SS och tillsmans med dom och StrömSture blir det fyra S, och fyra ess använder man i en kortlek. 
Kort det tycker jag om att spela så därför har jag strömSture under B.
Som i BRIDGE!
  

Kommentarer
Postat av: sebbe

älskar två bröder emellan :D:D:D:D buskis power xD

2009-09-07 @ 12:57:06
Postat av: Sara

Hahaha.. Galet!

2009-09-07 @ 13:45:34
URL: http://tiger.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0