Test

Så var det fredag igen....

Hela veckan fullt upp. 
Måndags jobbade jag, sen var jag med min bästa vän
Tisdags var det tupperwere möte, "Tiger blev rosad" för hon blivit teamledare så nu heter vi team Tigrarna!
(det är en lite kännsla som att vara med i en sekt när man går på de där mötena, jag har ennu inte hört något haliluja från tanterna men när dom visar ibland speciella saker (nästan alla saker) hörs det mycket ååå, Ååå, ÅÅÅ. 
Vi fick en ny Tigerunge också Nicklas, vår allas Berga Nicklas ska börja sälja, och han var riktigt taggad!  
I onsdags efter jobbet följde jag med och slog, så jag har inte varit hemma en ända kväll den här veckan, utom igår kväll då fick jag vara hemma.
Men lugn och ro blev det ju knappast, med tre meter hög disk, smuliga lakan, en grusig hall och ett översvämat badrum så fanns det liksomingen tid att lägga säg på soffan med benen på bordet.... Det var ju bara att sätta igång och röjja!
Nu ser det nästan bra ut...

Måste bara säga ett stort grattis till Tiger som fick jobb igår
och till Linnea som klarade det där jävla körkortet i onsdags. GRATTIS!

Idag har jag jobbat till ett, skönt att sluta tidigt, fast jag hade velat gå hem redan efter frukost när vi imorse hittade skalbaggar i muslin som man precis hade ätit... Fy fan! 
Den frukosten kom ju upp lika snabbt som den kom ner, sen kännde man bara att det kröp i hela halsen och magen hela förmiddagen.... FY FAN VA ÄCKLIGT DET VAR! 
Var en snabbis till Södertälje idag, tappade ju min handsfree i onsdags. Den måste trillat ut från traktorn när jag öppnade fönstret för borta är den.... 
Där rök iallfall 500 spänn idag! 

usch, usch, usch....
Ingenting går som planerat!
Vaknade tre inatt oxå och kunde inte somna om, låg då och tänkte på saker som jag inte ska tänka på. Så det tog tre timmar att somna om igen, snacka om trött imorse!
Trodde jag fick vara med att pressa idag, men han är forfarande i enhörna idag.
Imorgon är det tjejmiddag hos @ngelica....
puss &kram

Älskling, älskar du mig verkligen forfarande?
Varför känns det inte som det då?

Tyvärr så avlivades min kisse, så nu är jag på jakt efter en ny, vill så gärna ha lite sällskap i mitt lilla hus...

Det här är en av dom andra kattungarna....






Kommentarer
Postat av: Sara Tiger Andersson

Tack för Grattiset. =) Nu skall jag bli kontorsnissa mitt i City! Haha.. CRAZY!

2009-09-18 @ 15:37:02
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: kajsan

Nu blev jag glad så du kommer i morg?

Ser efram emot det jätte mycket,har köpt en present till ange vill inte koma tomhänt.

Va skönt att du städade lite,har åxå hållt på här hema å pysslat,nu ikväll ska ja plantera om mina blommor :)

Är pratglad igen men ringer inte idag,har pratat sönder dej hihihihihi ler.

Men vi syns i morgon vännen ska bli så mysigt :)

Ett tips på bättre sömn är kamomill the,det är inte gott men det är kännt för att vara ro givande innan lägdax :)

pussar

2009-09-18 @ 20:58:21
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0