Test

Man lär sig...

Visste ni att utlösning och orgasm är två olika saker på killar?
Jag hade då ingen aning, utlösningen är när spermierna kommer ut och orgasmen är den sköna känslan.
Man lär sig saker varje dag...

Idag har jag inte gjort så mycket, en smula bakis... 
Ont i huvudet som satan!
Åkte ner iallfall och hämtade Valtra, nu ligger hon och sover mellan benen på mig så upp kommer jag inte! 
En baccardi lukt drog förbi näsan bara så där, men nej inget drickande idag, jag är gosig ändå! 
Erik tyckte inte jag skulle ligga i sängen hela dan så han kom och hämta mig med 4hjulingen. Åkte ner till Taxinge och åkte en sväng förbi baslägret och kollade! 
Fikade hos hans brorsa också och träffade hans polare, ett skönt gäng! 
Mycket mysigt! 
Nu ligger jag här i soffan och pratar med Sofie, mycket underhållande! 
Puss & kram 

Varför svarar du inte?

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Å va roligt att åka fyrhjuling! :D

2009-10-19 @ 15:56:06

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0