Test

En modern CowBoy?

En cowboy de va fan inte dåligt!
Jag trodde inte sånna fanns nu förtiden, trodde dom hade dött ut.
Men ifall jag nu har en kan dom inte se ut på det sättet jag hade föreställt mig...
Är det någon som kan förklara för mig hur en modern cowboy ser ut?

Pussas dom bra?

På tal om annat skulle jag kunnat förstöra hela ditt liv igår och imorse oxå för den delen...
De som du gjorde igår, gjorde ont och gör fortfarande jävligt ont!
Hur tänker du?

Tack för att du finns och räddar mig både igår kväll och idag.
Jag älskar dig <3
friends 4 ever...

Skönt att vi rätt ut allt, hatar att vara osams med dig!

Fredag idag, någon som har lust att komma hit?!


Kommentarer
Postat av: kajsan

ja det e bara ringa igen det vet du :)

Jo skönt å vara sams igen :)

aj ligger ner nu krånglar magen igen :(

sover nog en stund pössar

2009-10-23 @ 16:37:28
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0