Test

Tingelingtingeling


Fredags:
Kul
Sprit
Full
Roliga människor
söta pöjkar
Tjaffs 
Grönt Mot Blått 
Spya
Hångel  
Trött 
Ja, i princip såg kvällen ut så... 
Pratade me @ngelica igår och hon minndes lite saker som inte riktigt jag mindes,
men förhoppningsvis så gjorde jag inte bort mig! 
Hon var ju inte så nykter hon heller... 
Stackars Kajsa som fick vara nykter denna dag, tycker verkligen synd om dig! 
Men på nyår kör vi igång igen... 

TingelinTingeling - kan fortfarande höra pojkarnas fina sång...

 


Kommentarer
Postat av: kajsan

Hahahaha grönt mott blått diskutionen va så himmla roligt att sitta å lyssna på :)

Nej tyck inte synd om mig jag hadde jätte roligt med mina gulliga vänner.

Nej du gjorde inte bort dej,du är så himmla sött när du är full och Angelix med :)



Hahahahah jajamen hångel i min bil va det minsan,och i framsätet desutom,hahahahahah.

Ni e för goa ni två.



Ha en super trevlig dag min vän pöss

2009-11-03 @ 14:41:50
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha låter som en bra kväll! ;D Va söt du är med dina vingar och lilla kronan! :)

2009-11-03 @ 16:27:49
Postat av: sebbe

va söööt :)

2009-11-05 @ 09:25:58

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0