Test

Så olika

Var på bio igår och såg Helena Bergströms nya film "Så Olika"
Trodde den skulle vara något lite annorlunda än var den var, men den var bra... 
Mycket trevligt!

Två systrar

SÅ OLIKA är en komedi om kärlek. Det kretsar kring två systrar, den ena nytillsatt finansborgarråd i Stockholm, nyskild och mamma till två döttrar. Den andra en självständig tv-producent som har fått i uppdrag att göra ett nytt direktsänt sångprogram från Skansen – nu mitt bland djuren!

Den handlar om att bli sanslöst förälskad i sin värsta fiende, om människor som möts trots att de är fundamentalt olika. För här övervinner kärleken allt – från politisk maktkamp till dans med sälarna på Skansen.



Många kända skådespelare var med tex: Philip Sandén,
tyvärr ser han inte lika bra ut nu som han gjorde i Emma åklagare... 
Rolf Lassgård är lika bra som alltid, inga nakenscener som tur var... 


Johan Widerberg var med också från under solen, han är ju bara för söt!

Mycket tankar i huvudet igår, funderade på dig och vad du sa.
Du gör det inte lätt för mig, jag börjar släppa taget men du håller hårt i mig....
Varför nu, varför har du inte visat dina känslor förut?
VARFÖR NU?
Längtar, hatar, älskar...


Tjejen, jag älskar dig!
Synd ja inte kunde vara hos dig igår, jobbigt att stå i telefon och höra dig vara ledsen i andra ändan... 
Lycka till!  





Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Den skulle jag oxå vilja se. =) Vem är det som visar känslor nu? Samma gamla vanliga idiot? Hmm.. Tänker på dig. Och saknar våra kvällar med killsnack och dåliga skämt. Kom hem till mig och mys i soffan någon dag! Puss på Dig.

2009-11-08 @ 13:59:56
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: kajsa

love you vännen :) värkar som en bra film :) va så länge sedan ja va på bio,nästa gång får vi gå å se någe bra film :)

Gud nu har ja sovit sådär länge igen hella dagen har sovits bort,fast det gjorde mig inget.

Ha en mysig kväll gummsan många pussar å kramar från din kajsan

2009-11-08 @ 19:55:14
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Lät msyigt med bio, var ett tag sen nu.. Längtar tills "Luftslottet som sprängndes" kommer ut på bio! Tror att den gör det rätt snart..

Om det är du vet VEM som spökar, tycker jag du ska ge honom en fet spark där bak, eller varför inte fram.. Han är inte värd dig som han håller på och det borde han få veta! Puss puss

2009-11-09 @ 16:11:50
Postat av: Linnea

Lät msyigt med bio, var ett tag sen nu.. Längtar tills "Luftslottet som sprängndes" kommer ut på bio! Tror att den gör det rätt snart..

Om det är du vet VEM som spökar, tycker jag du ska ge honom en fet spark där bak, eller varför inte fram.. Han är inte värd dig som han håller på och det borde han få veta! Puss puss

2009-11-09 @ 16:12:21
Postat av: Linnea

Upppsi nu fick du dubbelt upp där! Mohahah

2009-11-09 @ 16:12:51

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0