Test

Julklappar, vill inte vara ute i sista stund....

Jag har fortfarande inte skickat efter mina kort som jag skulle ha gjort för sjuuuukt länge sen, känner mig så lat! Jag måste göra de ikväll, det är en order! 

Har iallfall skrivit en lista på mina julklappar iår, dom som jag ska ge bort alså. 
Själv vet jag inte riktigt vad jag önskar mig, pressentkort på IKEA är man ju alltid glad ifall man får även om det är tråkigt att önska sig. 
Själv så ska jag bara ge bort fotojulklappar precis som förra året, det är kul att göra något personligt och lite annorlunda... 
Bara hoppas på att det uppskattas! 
600-700 hundra blir det julklappar för iår, snabbräknade lite nu. Det är ju faktiskt riktigt bra! 
Blir pengar över till julklappar åt mig =) 
Nä som sagt, beställa kort var det! 
Ha de så gött

Ps. När jag ändå kollade på kort förut hittade jag ju dessa 

och letade då rätt på detta: 
Julmarknaden 2009 pågår mellan den:
12:e - 15:e november
samt
19:e - 22:e november
Öppet
Torsdag 11.00 - 19.00
Fredag - Lördag 10.00 - 18.00
Söndag 10.00 - 17.00

Vi ska välla ha lika kul som förra året va?!
Kyss


Kommentarer
Postat av: kajsan

hihihihi kollade åxå upp julmarknaden igår kväll :)

Klart vi alla ska gå på den,det e våran nya tradition :)

Har åxå börjat med julklappar,har köpt en till pappsen,börjar nu så ja kan ta det lungt istället för att jul stressa.

Hahahah ja synd att det bor så mycket utomjordingar därute,annars skulle pappa bott där.

Vi får bestäma ett datum angående julmarknaden och ja hoppas vi har tur det här årt med.

Sist vi gick så snöade det och det va aldeles pefeckt julstämning :)

Hihihihihi snart sova tror ja,ler sov så gottigott pössar

2009-11-03 @ 22:11:17
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0