Test

GRATTIS TIGER!

Jaha, då var det söndag och jag mår illa! 
En hel flaska gazela gick åt men ändå blev jag inte full, vilket jag hade hoppats på. Blev sittandes med Axel och då behövs det sprit för att man ska orka med att sitta kvar.
Alla som känner Axel vet vad jag menar! Men jag försökte faktiskt vara riktigt trevlig....
Här har vi då födelsedagsbarnet för idag, GRATTIS MY LOVE!

Blev tyvärr inte så mycket kort tagna igår, men några...

Här är då Axel! 

Riktigt kul fest iallall Tiger med roliga människor... 
Glömde tyvärr titta under kilten på kiltmannen om det var sant ifall han saknade kallsingar, men det kanske Nina gjorde efter jag hade gått!
Lämnade henne där med Axel som höll på att supa henne under bordet, undra hur de gick? 
Nog om den festen... 

Jag var ju på julmarknaden ihop med mina vänner igår också, Tack för mysig eftermiddag! 
 


Från månen och tillbaka så mycket tycker jag om er! <3 

Tack för sminkningen och frisyren igår...


Tack för mig.... 




 



Kommentarer
Postat av: kajsan

vilka häääärliga bilder,blev glad när ja såg dom.

Ja smikningen blev jätte fin,det va skoj å stå å titta på ler :)

Ha en mysig söndag och tack för igår,ungspankakan va super god :)

Är dock lite deppig för att det e söndag,vill vrida tillbax klockan och återupleva lördagen igen.

Hadde det så mysigt.

Love you pössar

2009-11-22 @ 11:47:08
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det var riktigt fräckt det där! :)

2009-11-25 @ 11:34:48
Postat av: angelica

de var så lite så gumsalumsan! älskar dejj <3

2009-12-01 @ 22:06:21

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0