Test

Har ni hört på den?

Dagens skämt: Mäns spermier blir dåliga av dammsugning! 
Vem är idioten som har kommit på de?! 
Använd dammsugaren som man ska använda den och inte använda den som något slags avsugar rör, inte fan konstigt på att spermierna blir dåliga! 
Dra ballen i gruset säger jag bara....

Gårdagen då.... 
Städade som en jävla galning igår, fan va fint det blev! 
Var precis klar med badrummet och ska börja med nästa rum BANG! 
Där var en blomkruka som gick i golvet i badrummet och vem bar ansvaret för de? Valtra såklart!
Det var bara att börja om.... 
Sen iväg till @ngelica på MaryKey party, jag tror aldrig jag har varit på något tråkigare party i hela mitt liv "GÄSP"  men jag var ju inte där för grejererna utan för TÅRTAN! 
Fan va god den var alså! 
Sen hem för myskväll med Glass, Chockladsås och film. 
Vi kollade på Johan Falk gruppen för särskilda insattser, Ahh jag älskar polisfilmer... 
Vilket jag tror Erik har listat ut oxå... 
Missade tyvärr slutet så jag måste se om den för...  
Kajsa kom förbi en liten stund efter hon hade varit på tråååååkpartyt, hon kom därifrån 700spänn fattigare, vilket jag sa åt henne att det var ju helt sjukt! 
Vi satt som vanligt och pratatde om allt mellan himmel och jord medans hon låg på golvet med fötterna upp i soffan. (hon hade ont i ryggen skyllde hon på men tror hon var lite rädd för Erik) Men han blev godkänd ändå!  

Pratade med henne just i telefon....
Nu ha hon iallfall tagit sitt förnufft tillfånga och ska "förhoppningsvis" göra något vettigare för dom pengarna! 
(Jag tror att det var gårkvällens dusch fick henne att inse ett och annat) =)

 


Mer saker att önska sig i julklapp är Johan Falk filmerna! 

Nu ska jag gå och sova, blev en aning sent igår men inte så farligt ändå. Tänkte iallfall ta igen dom timmarna ikväll!
Puss & Kram
 

 
 

  

 

  

Kommentarer
Postat av: kajsan

hello somande visst i sofan efter ha tittat på mina tv program :)

Du hadde städat jätte fint och så mysigt med alla tända ljus :)

Hahahah nej inte rädd för Erik,visste bara inte va ja skulle ta vägen med värken i ryggen,men håller med att det e lite knepigt beteende å ligga på golvet när man träffar nya människor :)

Jepps måste ta det lungt med pengarna,viktigare å köpa mat så ja överlever.

Snart blir det sängen för mig :)

Sov riktigt gott pössar.

Nuså hoppar ja in i durchen heheheheheheheheheheh

2009-11-16 @ 23:58:51
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0