Test

Lucia

Det var menat som en tjejkväll igår men blev i sortsett en liten smula av besvikelse... 
Saknar mina vänner: 



Idag är det Lucia, men jag får gå ner och kolla på när barnen på förskolan sjunger imorgonbitti... 
Igår när jag satt och kollade på scrubs (som jag aldrig i vanliga fall kollar på) spelade dom en låt som jag tycker om, men jag visste inte vad den hette men jag hade hört den i en film...MEN VILKEN? 
Letade på scrubs sida och typ sökte på allt möjligt men nej, ingenting!
Imorse hade jag fortfarande den där låten i huvudet och nu gav jag mig den på att jag skulle hitta den. Sökte på youtube scrubs säsong 8 och kollade igenom typ varenda avsnitt och där hitta jag den och när jag lyssnade på den kom jag på vilken film den var med i. Till bokhyllan och tar shall we dance? 
Hoppar till nästan slutet och där är den, sen var det bara kolla eftertexten. Så här har ni den, en jätte vacker låt: 
 
  

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej gumsan!

vet du vad jag håller med dig! Den där låten var väldigt fin! :)

Mysigt att du gick och titta på barnen, jag har bara sett lucia-tåg på tv idag!

Hade varit roligt att komma till dig!

Idag ville jag gå ut en sväng. Kom att tänka på våra promenader och fick en saknar-känsla i magen.! Hoppas på att vi ses snart!

puss å kram på kvällen och dan! ;)

2009-12-13 @ 19:35:38
Postat av: kajsa

saknar dej med fiduzen pussar

2009-12-15 @ 22:55:33
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0