Test

Julafton


Vi börjar väl med de...
Det var ju ett tag sen jag skrev, jag är skit dålig på att blogga förtillfället och jag ber om ursäkt för det!
Men julafton var iallfall som vanligt, prinskorvar, köttbullar och skinka. Det är vad mitt julbord består av, bara det godaste för mig!
Eller som vanligt var det inte, det var ju Valtras första jul...
Och det är ju klart att hon var tvungen att utforska granen, både den ena... 


och den andra!
Sen var det såklart JULKLAPPARNA! Det bästa av det bästa!
 
Hera var mest otålig så hon fick ju såklart första paketet

Mamma och pappa fick en förstoring på Hera & Tessy
 
Valtra fick leksaker och jag...

jag fick en damsugare!
2 handdukar, en liten och en stor röd
Ett underställ
En syburk med sysaker
Ljus
En bok
En ljusstake
En godisskål med godis
Hårsaker
Ansiktsmask
Bordsduk
Ps. I love you
Hemmarfixarbok
En kökshandduk
Ett par strumpor
800 kr 
Det var väl allt tror jag.... 

 









Kommentarer
Postat av: kajsan

Häääärliga bilder och så skoj att du börjat blogga igen :)

valtra är så himmla söt kisse katt :)

Och Hera är så sötiz när hon öppnar sina julklappar.

PUSS OCH GOD NATT VÄNNEN

dröm sött

2009-12-27 @ 22:43:44
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0