Test

Godmorgon typ jätte tidigt!

Iallfall för en lördag...
Men mina grannar är som två elefanter som går på bolaget.
-Kolla här säger den ena till den som går framför! Och elfanten framför vänder sig hastigt om och DÄR gick hyllan med champange i golvet... OJOJ! Så du kan ju tänka dig hur det såg ut på systemet efter bara 5 min.... 
Va?!?!
Fråga inte mig för jag har abslut ingen aning om vad jag pratar om!

nu ser jag typ ingenting av vad jag skriver för jag har en kattt somsitter mitt i skärmen....
Det jag ville säga var bara att mina grannar är inte så tysta av sig, det verkar som dom har en tävling om vem som kan slå igen dörren flest gånger innan dom åker iväg. Jag orkade inte gå upp och se vem som vann, men om dom hade gjort det 5 gånger till hade jag defentetivt gjort det och gett vinnaren några väl valda ord! '
Det finns något som heter TA HÄNSYN, det borde jag skriva på deras dörr! 

Nog om det! 
Jag har ju typ inte bloggat på typ jätte länge det vet jag, så vad kan jag berätta?! 
....

Igår jobbade jag på förskolan på en avdelning där det gick magsjuka 5 barn av 13 var där, tre lediga resten sjuka.  Jag proppade i mig vitpeppar och gick till jobbet ;)
Efter jobbet tapisera jag, skulle igentligen fått hjälp igå men den personen hade inte tid... 
Något arg försökte jag på det själv... 
och nu ska du få höra hur man INTE tapiderar! 
Först skär man av av tapeten på fel sida (den var mönseranpassad) behöver jag säga mer? Efter min tappesering såg det ut som en tvååring kunde gjort det bättre... 
Oerhört förbannad och ledsen gick jag och kollade på tv istället! 
Sen dök den här personen upp som skulle hjlpt mig som hade lyssnat på mig i telefonen när jag hade tappeserat, 
(antar att han förstod hur illa det var och ville rädda det sista av tapetrullen innan jag gick lös på den oxå) 
Så en dörr är klar och nya tapeter måste köpas till dom andra dörrarna (dom var ju bara att riva bort nämligen) 
Det var min dag igår det! 
Jag har fått jobb förresten, städjobb! 
Inte världens roligaste men inte världens tråkigaste heller! 
Nu jobbar jag på samma jobb som anelica, nina, tove och emelie. 
Har hitils bara jobbat 2 dagar, men på dom två dagarna har jag verkligen insett vad jobbet innebär! 

Lördag idag igen för alla som inte visste det och idag är det tjejkväll hos mig, det ska bli kul. 
Det var tänkt som en tjejkväll sm blev till en blandat kväll som blev till en tjejkväll igen! 
Så idag måste det städas och handlas... 
Mina lördag är typ helt fulltspäckade, förea lördagen gjorde jag något, minns inte nu... Något var det! Och lördagen för två veckor sen var jag först med Erik på jobbet och åkte lastbil, det var kul men jag glömde kamera så jag satt mest oh sura över de. Sen på eftermiddagen åkte vi till gnesta jag och pappa för att hälsa på min bror, på vägen hem plocka vi upp Kajasa och sen var det utgång... 
Här kommer en bild på det: 

Mer bilder från den kvällen lägggs ut på jag såg en rosa elefant! 
Puss och hejs
 

Kommentarer

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0