Test

Vad hände 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tappeserade... men hur de gick förblir en hemlighet!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Vet inte ens om ifall jag hade några?!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte iår tror jag
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur var
5. Vilka länder besökte du? Jag tror inte ens jag har varit utanför stocholms/södermanlands området iår
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En röd ros på alla hjärtans dag eller barn
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Linneas tjejmiddag kommer jag nog alltid minnas, härligt folk och skit mysigt!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag ser allt en aning ljusare  
9. Största misstaget? Samma som tidigare år
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Knät har dummat sig mer än vanligt och en öronfammation som vägrar ge sig. 
11. Bästa köpet? Valtra, såklart!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Ikea grejer.  
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, när vi satte tillbaka lastaren på stora traktorn  
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Faller, Hot N Cold & Melissa Horn
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har nog varit värre iår
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffa mina vänner  
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Arg, sur och ledsen
18. Hur tillbringar du julen? Julklappar, skinka och godis
19. Blev du kär i år? Kanske en aning mer
20. Favoritprogram på TV? Morden i midsommer
21. Bästa boken du läste i år? Åse av Denize Rudberg
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kockkniv  
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag minns inte vad jag önskade mig då!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt middag här hemma med familjen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jo en hel del!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite mer åt det kvinnliga hållet
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen på? Ledsen äter inte människor!  
31. Vem saknade du? Hundarna, dom har jag längtat efter mycket iår
32. De bästa nya människorna du träffade? Ida & Malin, Lotta och Erik  
 
Ida, Linnea & Ida

Poppy är ju ny för iår oxå (Malins katt).... Ny, dyr och argsint...

Kommentarer
Postat av: kajsan

thihihihi snart e år 2009 borta å nytt år närmar sig,det kommer bli ett bra år ska du se:)

hahahahah tapeseringen minns jag ler.

puss vännen glöm inte vem du ska pussa vid midnattslaget :) ja ska borta tänderna hahaha puss

2009-12-30 @ 21:43:39
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Linnea (Sprallrufs.blogg.se)

Åå det värmde att du uppskatta tjejmiddagen! Får se till att det blir fler! ;)

Det är många av mina vänner som gillar dig, du är en super-go tjej ju! :)

2009-12-31 @ 13:59:20

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0