Test

Lastare, tårar, 4-hjuling....

Ursäkta den sjukt dåliga uppdateringen!
Det har varit så otroligt virigt i mitt liv på sistonde att mitt huvud inte fungerat!  
Blev erbjuden jobb på @ngelicas arbete "katjas städ" samma dag blev jag oxå erbjuden ett lång vik på förskolan, på "min avdelning". Så mycket har gått åt att fundera på hur jag ska göra.... 
Nu valde jag tillslut lång vik på förskolan, jag vet forfarande inte om jag valde rätt men jag var ju tvungen att bestämma mig!

Annars har det varit tröskning i veckan, vi är fortfarande inte klara men det är inte mycket kvar nu! 
Idag har tröskan varit riktigt dum, eller det har inte varit någon bra dag överhuvudtaget. Jag hade sönder lastaren igår, den tog vi bort idag och det ser inte bra ut. Ql, jag har tryckt sönder en lastare som kosstar 100 000, det känns inte så bra.... 
Därför blev det ingen fest igår, jag är ledsen för det. Men man var mer på topp för att gå och lägga sig i graven (vilket jag fortfarande är) än att gå på fest! 

Bortsett från de ar det varit en annars ganska hyffsad vecka (svårt att se på det nu efter de där med lastaren) 
Men jag har fått åka lastbil för första gången, med en kille som heter Erik. Och idag har vi varit ute och åkt 4-hjuling, de var riktigt kul. Fick köra och allt! 
Vi får se, de blir säkert fler gånger..... 
Lovar att hålla er uppdaterade! 

Är klockan bara 8! Konstigt, jag tycker det är dax att sova. Men jag ska kolla på gangster först med Mikael P, den är nog rätt bra.... 
Förresten någon som är intresserad att han en Tupperwere demo? 
Du kanske Kajsa som går hemma hela dagarna och drar benen efter dig? 
Linnea?
Jaja, vi ska nog se till att boka in de i eran kalender! 

Ha de bra! 
Älskling, du vet att jag älskar dig va? 
Pussar 
(bilder kommer snart) 
 

  
 


Kommentarer
Postat av: kajsa

tråkigt det där med lastaren :(

fårse det där med tuperwere,mår inge vidare tyvärr.

Fårse hur lång tid det tar innan ja blir frisk men igår så va ja rätt så pigg :)

synd att du inte kom igår men förstår att du inte va på humör.

ha det riktigt gött kramar

2009-08-30 @ 21:43:47
URL: http://barrets.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejja Tupperware! Tvinga tanterna på jobbet att ha demos hemma Ida. Eller häng upp en liten lapp på dagis? Så kan du ha hos föräldrarna till ungarna?! De va välla bra? Puss på dig. (Och gråt inte för mycket, det är så onödigt. Jag menar.. Solen skiner, Du är frisk, Du har vänner och vi tänker på dig.)

2009-08-31 @ 09:37:59
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tråkigt med lastaren, men det är ju inte något du gjort med flit!

Skönt att höra att du har bestämt dig!! Tror du blir nöjd med det valet, jag hoppas på att jag får jobb i höst nu då, eftersom jar inte ska gå kursen längre..

Kul med Reik, han såg trevlig ut!

Ingen demo just nu iaf, men kanske senare, ska prata med mamma igen!

2009-08-31 @ 15:58:05

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0