Test

Msn konversation m Sara

Mammas dator är sååå gammal och seg och FULL

haha

Jag önskar jag hade din lukt att lukta på <3 säger:

full? Shit va bjuder ni den på? Rom & cola?

Sara säger:

näää, nåt gammalt och lagrat tror jag

vin kanske?

Jag önskar jag hade din lukt att lukta på <3 säger:

ja från 1817 säkert

Sara säger:

haha

säkert

Jag önskar jag hade din lukt att lukta på <3 säger:

jopps de e gammalt de

prova något nyare då kanske de blir lite fart på honom

Sara säger:

haha

Jag önskar jag hade din lukt att lukta på <3 säger:

jäger kanske

Sara säger:

undrar vad mamma skulle säga då

Jag önskar jag hade din lukt att lukta på <3 säger:

de brukar man bli pigg på har jag hört

Sara säger:

"jag gav datorn lite jäger, han var lite hängig"

jorå, jäger är grejer det..

haha

Jag önskar jag hade din lukt att lukta på <3 säger:

haha.... Va har du bjudit datorn på så dyra grejjer säger hon säkert

Sara säger:

haha

tänk om han blir alkis, så bilden bara gungar fram och tillbaka

vad jobbigt

Jag önskar jag hade din lukt att lukta på <3 säger:

då får du dricka några glas du med så nu kan gunga tvilling (likadant)

Sara säger:

haha, jo då märker jag säkert ingen skillnad

då vet du ju iaf vad som hänt nästa gång du träffar mig och jag inte kan stava.;P

Jag önskar jag hade din lukt att lukta på <3 säger:

ja, jag ska ha de i bakhuvudet


Kommentarer
Postat av: kajsan

heheheheheheh

2009-08-05 @ 00:03:54
URL: http://barrets.blogg.se/

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0