Test

Idag har jag träffat världens största hund!

I övrigt en dag på Ikea tillsammans med @ngelica och spenderat pengar, dock inte på onödiga saker som det brukar bli. 
* Spegel till badrumet 
* Hylla till hallen 
* Lampa till hyllan
* Lampor till lampan  
* Whitbord pennor till anslagstavlan (så Kajsa, Linnea m.m kan skriva och klottra!)
Allt var mycket behövligt!
Dessutom testa vi rulltrappan om det gick och komma ner i rulltrappan som går upp, som vilka fjårtisar som hellst!

Efter Ikea som jag var så duktig och körde till och från (första gången) bar det iväg till K-ruta där jag hittade världens coolaste dasslock ROSA och fint....
Tyvärr var det något dyrt för min plånbok men jävligt coolt var det och skulle passa perfekt till mitt nya badrum som ska göras iordning inom kort, med dush och tvättmaskin!

Svängde förbi Emelie men hon var inte hemma så resan fortsatte mot coop där inhandlades godis och FANTA LEMON, Yes Gud har äntligen hört mina bönor! 
En sväng ner på Nansys blev de oxå eftersom våra magar skrek efter MAT!
Lämna av @ngelica och var hemma igen halv fem, då ade ag missat alla motorcyklar. Ja ade ju tänkt vara fotograf idag men de sket sig.   

Orkar inte skriva så mycket mer, ska åka hem nu och krypa ner i min säng! 
Imorgon ska jag umgås med min bästa vän! 
Sov gott m skatt 
Godnatt till er alla andra!
    
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter som en bra dag! :) Det där med rulltrappan måste ju provas! Var bra att du köpt pennor, då kan jag rita en fin gubbe åt dig nästa gång jag kommer! :D Mamma och pappa åkte igår, hade du suttit med kameran hade du kanske sett dem. Då hade du nog blivit snopen tror jag! :)

2009-08-16 @ 10:58:55

Älskar komentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg:

Har du något att säga?:

Trackback
RSS 2.0